bsra18- Adatanem kızımın adı öykü şimal şimdi ikinci hamileliğim ben Asel Mina veya Hafsa Mina istedim ama babası Ahsen koydu 🙈🥰
ayseegul_20 Adatanem Sağlıkla gelsin inşAllah benimde şubat😊MİNA karar verdik bizde söylemesi de hoş ve kibar
bsra18- Adatanem bir ismi siz diğerini o koysun 😂😂 biz eşimle ilk çocukta öyle anlaşmıştık iki ismi de ben koyunca ikinci çocukta söz hakkım kalmadı 😂😂😂
Redikulus Adatanem anlamı da güzel Gökçe'nin.. ben daha güzel bir isim bulamayınca babayla anlaştık Gökçe de:) ben Aylin veya Ezgi istiyordum:) bir de Bilge ismi hoşuma gidiyor
Adatanem ayseegul_20 bencede güzel bir tercih hayırlı olsun Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah..
Redikulus Adatanem babaya kalsa zeynep gökçe.. olmadı aylin gökçe .. çift isim ve soyadı bana uzun geliyor. İleride kızlık soyadını özgürce kullansın istiyorum. O yüzden tek isim de inatçıyım :)