Kubraa23 Kızlar hamilelikte cips yiyen kola içen var mı ben cipsi sık yiyorum kolayı da arada kaçamak yapıyorum sıkıntı olur mu acaba 🤔
Emineyunus_kurt Kubraa23 ben de bu ara yemeye basldim ama cok fazladegil bide bu ara kola icmeye basladim arada kacamak yapip 7 aylik hamileyim en az 6 ay neredeyse.kola felan agzima vurmamistim ins birsey olmaz diyorum cnku canim cekiyodh
aslimutlu1 Kubraa23 bende bu aksam aserdim resmen esimede söyledim aldı getirdi . Normalde yemem belki bir iki tane atardım agzma o kadar bugun baya istedi 🤔 Cok yememek lazım böyle seyleri .
Pkacuuu Bende ara sıra cips yiyip kola içiyorum bi zararı varmı bilmiyorum ama herşeyin fazlası zarar ben cipse aşerştim 🙈😂
CerenAkbulut Kubraa23 ben haftada 1-2 kola içiyorum şekersiz olanından. Abur cuburda öyle ara sıra. Çok kasmayın kendinizi bence canınız istiyorsa.
cigdemk1980 Aynı soruyu sormak üzere girdim uygulamaya :)) cips falan deil de kola aşırı istiyor canım her gün 1 lt içsem doymam üstelik hamilelik öncesi o kadar kola seven bi tip deildim eşim izin vermiyor doktor zararlı diye özellikle belirtti resmen yalvararak haftada bi iki o da çay bardağıyla içiyorum :((( şöyle bi kere kana kana içsem geçer mi acaba🙈🙈
Kubraa23 cigdemk1980 yasak olan şeylere karşı zaafı var insanoğlunun bence 😂 sucuk sosis salam normalde çok sevmem ama hamileyken nasıl insanın canı istiyor 🤭
Sghslove Kubraa23 ben hamile kaldım kalalı hiç ağzıma sürmedim cips kola herhangi bir asitli içecek. Sadece maden suyu içiyorum ☺️ Abur cubur olarakta çikolata ve dondurmaya zaafım var 😀
Sghslove Kubraa23 onunda fazlası zarar işte kafein var içinde ve şeker oranı yüksek normalde onu da yemeyin diyorlar ama işte ben dayanamıyorum 😀 herkesin zaafı başka.
Sghslove Kubraa23 😀 muhtemelen ama bende tiksinme huyu var çok yemek yiyemiyorum okbliyim 😀 o yüzden çok kilo almadım 33+4te 8 kilo aldım. (Ağlanacak halime gülüyorum 😀)
mrvdiinc Kubraa23 hamile olduğumu öğrendiğimden beri ne cips ne kola asla ağzıma sürmedim insan herşeyden korkuyor bu dönemde. Tek dayanamadığım şey tatlı o kadar 🙈
mrvdiinc Kubraa23 şimdilik 3 ayı bi şekilde geçirdik gerisini zaman göstercek artık😂 bahaneyle 4 kilo verdim sağlıklı beslenmek kilo için iyi oldu 😂