Secil16 27 eylülde kürtaj oldum. Geçen hafta sağ ve sol yumurtalığımda kist olduğunu söyledi doktor ve 3 gündür su gibi kanamam var. Başına gelen var mı?
Mutluluk35 Secil16 aslinda kanama olmamasi gerekiyormus ben 2 kere kurtaj oldum birincisinde kurtajdan sonra kanamalarim ve agrilarim cok fazlaydi ikincisinde hic bisey olmadi kanama bile nadirdi bunu 2 yapan dr sordugumda tam temizlenmedigini ve kendisini o sekilde attigini soylemisti doktorum ama ikinci kurtajda boyle bisey olmadi
Bsrtrcl Secil16 bende bir kere oldum 1 hafta kanamam sürdü ama çok çok az oldu. Ama 1 hafta lekelenme ve kanama bitmedi.. Çok geliyorsa doktora git istersen canım hiç aksatmadan yarın
ikicocukannesi_ Secil16 benimkisi lekelenme şeklinde 1 hafta surmustu oda birgun var birgun yoktu sizin bahsettiginiz kanama normal olmayabilir bir doktora gorunun derim
Bsrtrcl Mutluluk35 canım sen yaptırdın mı? Bir şey çıktı mı? Bende yaptırdım da 1 hafta önce çıkmasına daha var merak ediyorum herkeste illa bir sıkıntı çıkıyor mu diye. Daha önce sana bu soruyu sormuş olabilirim öyle ise kusura bakma isim hafızam pek iyi değil :)
BeybininAnasi Canım bence hemen doktora git. Korkutmak istemem ama benim arkadaşım da kürtajdan sonda yoğun kanama yaşadı, kan takviyesi yapıldı. Doktorlar sebebini bulamadı. Muhtemelen bir enfeksiyon sebep oldu diyorlar. Anladığım kadarıyla senin kanaman daha az ama ihmale gelmez
Mutluluk35 Bsrtrcl canim bende faktor v kan pihtilasmasi cikti genetik bendede esimdede temiz cikti Allah sukur hamile kalinca igneye baslicaz
Secil16 ikicocukannesi_ Blackkcat bu benim 3. Kürtajım. Kürtaj olalı 1 ay oldu adet kanaması sanırım bugün biraz daha az geliyor. İlk 3 gün çok geldi
Huzurumuz Secil16 cnm adetin gelmıstır doktorlar 40 gün sonra en gec adetın gelır dedıler bana da. Kürtajdan sonra bır hafta kanamam oldu . Kürtaj tarıhını adet tarıhı kabul et ona göre yumurtlamanı tekrar hesapalrsın dedı
Bsrtrcl Mutluluk35 anladım çok sevindim sizin adınıza kan pıhtılaşmasının en azından tedavisi var. Şükürler olsun
Blackkcat Secil16 daha yeni ya bilemedim canım ama yarında sürerse tekrar doktoruna danışmalısın canım,10haftalık bebeğimşn kalbi durdu kürtaj oldum hiç kanama olmadım diyebilirim,sadece o gün oldu ve bitti leke bile gelmemişti🤷🏻♀️