Gulfem07 Hanımlar hiç midesi bulanmayıp benim gibi 27.haftasından sonra bulanan,yanan var mı ay ne kötüymüş şimdi anlıyorum sabahları ve geceleri çok oluyor.
Elmiramm Gulfem07 oyyy ilk haftalarda yaşadım çok olmamak la birlikte şükür 4 ay bitti hepsi gitti umarım geçici Bi durum olur senin için
Hakbas2020 Gulfem07 27 28 haftalarda mide yanması olur daha sonraları da olabilir ama bulantıya bişey diyemicem bnmde soğan kavrulurken hala midem bulanıyo 🤢
Seda_123 Gulfem07 27+3 oldum mide bulantım hiç olmadı ama 2 3 haftadır mide yanmam var doktor hap verdi rahatladım çok iyi geldi
aslimutlu1 Gulfem07 yanıyoooo yanıyo 😁 midemde kazanlar yanıyo 😁 bende de var .28+4 üz mide yanması var . Rennie atıyorum agzma yoksa mahvoluyorum🙁
Yesim1995 Gulfem07 27 28 de benimde çok yandı soğuk süt içtim başımı yüksekte tuttum 29. Haftada da geçti ama yediklerime de dikkat ediyorm yağlı baharatlı sevmiyo midem 🤭
Emine67 Gulfem07 canim benim ilk 3 ay hic bulantim olmadi ama 27 haftadan sonra hem yanma hemde siddetli bulantim olmaya basladi suan 31 hala devam ediyor hap bile fayda etmiyor 😏
Gulfem07 Emine67 ay aynen benimde çabucak geçer bu günlerde inşallah 🙄.Kasiklarimda ağrı batma en alt tarafta bile hafif ağrı oluyor çok zorlayıcı bu haftalarda artik