ceylanyenmz04 bugün şiddetli ağrıyla hastaneye gittim iki serum disinda bide idrarda enfeksiyon cıktı bana bu ilacı verdi gece kullanmamı söyledi daha önce kullananlar var mi 10+5 bu arada
Sghslove ceylanyenmz04 kullandım ben iki kez canım ama 33+3üm ilk haftalarda kullanmadım eğer doktorun önerdiyse kullan. Gece içtim bir süre idrara kalkmadım.
erbasbebek ceylanyenmz04 bende 2kere kullandım canım biri 10. Haftamda birini de 18. Haftamda falan bi zararı yoktur doktorlar verdiğine göre. Enfeksiyonun zararı daha çok kullan bence
Goknurunuz Ben hamileliğimde 3 kere kullandım şuan son ayımdayım. Bi sıkıntı olacağını sanmıyorum olsa zaten vermez doktor. 1 bardak suda eritip içmeniz ve tuvalete çıkmamanız gerekiyor en az 2 saat ben geceden içip sabaha kadar çıkmıyodum. İdrar yolu enfeksiyonu tedavi edilmediğinde olumsuz etkilere yol açabileceğini okumustum o yüzden doktorunuza güvenip için 😊 geçmiş olsun 😊
ceylanyenmz04 Mrymkksl kuzum belirtim sadece ağrım vardı işte doktora gittim dedi bir de idrara bakalım kontrol amacı istedi ama iyiki de istemiş cıktı çünkü
ceylanyenmz04 çok saolun kızlar ya aldım işte sabaha kadar tuttum valla inşallah pis mikroplar bebeğe bir şey yapmaz ya doktor dedi eğer yoğun olsaydı antibiyotik vericem değilse de tek kullanımlık inşallah geçer ya