momss1 Kızlar hamilelik şüphem var geceleri şiddetli baş ağrısı çekiyorum bu bi belirti olabilirmi yaşayan oldumu hamileliğin ilk zamanları baş ağrısı ?
zelis63 momss1 ha bide akşama doğru tutuyordu gerçekten dayanilmaz bişeydi sonra azaldı çok şükür bulantım falan olmadı sadece baş ağrısı oldu bende
Cookie_the_pomy momss1 tabiki var ; Magnimore Plus magnezyum alacaksin , düzenli kullanım da ağrı sıZının önüne geçer bi zararı da yok; çok zorda kalırsan paraxetemol alabilirsin
momss1 zelis63 gerçektenmi o ne oluyor ben hep evde yapıyorum hiç kan vermedm bu ayda çıkmadı diye hamile değilim diye düşümdüm açıkcası
zelis63 momss1 canm bazen gec döllenme olduğu için testte çıkmıyor sen pazartesine kadar olmazsa git kan ver hemen 1 saatte çıkıyor zAten normalde adetin geçikiyo mu ?
momss1 zelis63 evet gecikir genelde pko var bende ama bu ay folik asit kullandm doktorum bunu kullan kalırsın demişti ondan süphem var 🤷🏻♀️
Pkacuuu momss1 canım folik asit hamile kalmanı kolaylaştırmıyor vitamin sadece bende 3 ay düzenli kullandım baktım hamile falan kalmıyorum bıraktım 😅 Bıraktıktan sonra hamile kaldım 😅 gebelik düşünenler için doktor önceden başlatıyor