Saliyaaa 35 değil ama ablam 36. Haftada doğurdu ama gerilik de vardı bebisimiz 2300 Du yanlış hatırlamıyorsam sadece 1 hafta kuvezde kaldı oda ememedigi için solunumu çok hızlıydı çünkü şimdi 3 yaşında çok güzel çok akıllı bir kızımız var 😊haftanız güzel bebisiniz kuveze bile gitmeyebilir sağlıkla gelsin insallah