Merryy canım burasu zaten kücük şehr iyi anılan üç dört dr var üçünede gittim birinden çıkıp birine hatam da bu oldu aslında hepsi ayrı bsey söyledi. Oksaparı baslatan dr ne kan tahlili ne baska bsey sadece bi düşüğüm oldugu için baskattı diger dr larda kes diyemem ben o surumlulugu alamam diyor. Bu gittiğim dr da kullanma neye göre baslatıyor belki bu tedaviye bile gerek yok dior. Progestan hem hap hem iğne kullanıyodum. Biri haftada bir üç tanesini aynı anda dedi biri iki güne bir bir tanesini dedi bu dr da klavuzda iğne böle bi tedavi yöntemi yok dior yani ben şaştm kaldm. Özeldekiler dogurtma yerleri yok klinik tarzı. Devlettekine dewam rdecegm oda bırak hepsini dior.