fatmanaz4545 O an her şey kendiliğinden gelişiyor ve yolunu buluyor zaten. size tavsiyem kesinlikle ama kesinlikle nefesinizi kontrol edin, sancı gelince sakın kendinizi sıkmayın derin nefesler alin ve sanciyi nasıl karşılaşınca rahat olacağınızı keşfedin. örneğin ben sicak suyun altına tutmustum belden aşağımi ve coook iyi gelmişti. ama kimine comelmek iyi geliyormus. siz de deneyin ve bulun.
ikinirken ise sakın bagirmayin nefesinizi sanci gidene kadar tutun ve ikinin. sancinin yarisinda bagirmaya baslamayin sanci gecene değin ittirin. ve sakın belinizi kaldirmaya çalışmayın..
bunlar benim yaptığım hatalar idi..
icinizi ferah tutun. oyle ya da böyle geçiyor ve gidiyor geriye o anlardan hicbir sey kalmiyor