fatmanaz4545 Hamide5352 30+6 bizim heycanlıyız çok bi yandanda sevinç var duygu karmaşasi icerisindeyim 😇
Jukekam Hamide5352 33+5 sizde ağrılar nasıl bende çok şiddetli iki bacak arası ama ağırlıklı sol kasıkta ve kalçada bugün yürüyemedim bile
Evinanne Hamide5352 31+6 olduk☺️ Hala eksiklerimiz var ama çoğu bitti azı kaldı😌 korkular başladı nasıl olcak doğum diye🤦♀️
duyguyilmaz 30+4. Ufaktan tirsmaya basladim nasil olacak, ya dogum baslar anlamazsam, cati muayenesi acitir mi, bunu dusunurken normal dogumu nasil yapicam ben, sancilarim tutarsa esim karsida iste olursa, ya o olmadan dogurursam, ya sancilarim gece gelirse doktorum olmazsa..... Her sey darliyo buaralar beni😂
Miek duyguyilmaz ay ilahi Doğum sancısını anlamazsan, eşin gelmeden dogurursan bil ki çok kolay doğurmusun kız 😅
Aleynkara 32+3 bizde çok heyecanlıyım 😍🙈 kıyafetler yıkandı ütülendi çanta hazırlamayı düşünüyorum artık 🤰🏻
hacerpamuk Jukekam bende 33+5 im. Çok bi ağrı sızım yok ama çok fazla mide yanmam var o mahvediyor beni
Daphne Bilgeyeniceli Ben 31+5 te bağlandım nst ye. Çalışabilir raporu istediğim için erken bağladılar. Nst deki görevliye sorduğumda normalde 34 te bağlıyoruz demişti.
E_K_B_E Benimde 32+3 😊 Aralık 19 demişti doktorumuz. O kadar aynı haftada olanlar var ki , acaba içlerinde Pendik yüzyıl hastanesine gidecek olan var mı 😄
Mukaddes45 E_K_B_E ben 32+5 serap hanıma gidiyorum benim miyomdan dolayı erken doğum riskim var sezaryen olacak nasipse bakalım 38i görsek saglıkla🙏🏻