filiz08 İki üç gecedir aşırı mide yanması ekşimesi gibi bir durum var.Uyumakta zorlanıyorum özellikle gece artıyo bende bu şikayet.Doktorun eğitimde olduğu için da kontrolüme gidemedim bir hafta daha bekliycem .Var mı bu haftalarda böyle şeyler yaşayan
Songultombul123 filiz08 ben ölüyordum midemden.surup var gaviscon o fayds ediyordu ama geçici 10 dk sonra bidaha geliyordu.doktorum bana lansor adinda mide korucu verdi sabahlari ac karna aliyorum 2 gun ne yersem yiyim midem yanmiyor 😊
Mineaktas filiz08 ben yaşadım canım geceleri asla uyuyamazdım yatağa geçtiğim an boğazımdan aşağı bir yanmış demir sokuyolar sanki evde salatalık varsa onu ye biraz hafifler geçer bi süre sonra başla yine ama yemeğe devam et başını yüksekte tut yarında sağlık ocağı yakınsa nexsium yazdır mide koruyucusu gebeler kullanıyo 20 mg lık
nagolinda filiz08 bende aynı senin gibiyim. İki yastık kullanıyorum, arada gaviscon içiyorum. Mümkün olduğu kadar 8-9 dan sonra bir şey yiyip içmemeye dikkat ediyorum.
Tazeanne0134 filiz08 başını yüksekte tut yatmadan en az 2 saat önce biseler yemeyi kes acı baharatlı vs tarzı şeyler yeme bunlara dikkat et ve 2 yudum soğuk süt iç 🥰 inşallah geçer
filiz08 Mineaktas bende yüksekte yatıyorum hatta yayamıuorum akşam ne ara uykuya geçtim bilmem bastırmak için su içiyorım daha kötü olıyorum
Emofoise Evet bende 29. Haftadayım şuan uyumaya çalışıyorum ama mide yanmasından başaramıyorum malesef hergün aynı oluyor gece 22 de. Sonra birşey yemiyorum ama su içince bile oluyır işte
filiz08 Emofoise aynı durumdayım çok acı birşey yemişim gibi sürekli yukarı çıkacak birşey varmış gibi nefes aldırmıyl resmen
Emofoise filiz08 benim doktorum soğuk maden suyununn iyi gediğini söylemişti onu içiyorum yarım bardak belki sana da iyi gelir canım dene
filiz08 Emofoise aslında dolapta var denesem olur bu acıyo çekene kadar belki işe yarar çok teşekkür edeeim
Deroliii Hemen dolabın başına git ve içebildigin kadar süt iç soğuk soğuk bana dua edeceksin 36 haftalığım ve İnan gece baş ucuma süt koyup uyuyorum nasıl kötü bir durum ben bilirim tek çare soğuk süt 👌🤝
Smsmsm filiz08 bende aynıydım süt iyi geliyor bide henüz kullanmadım ama doktorum rennie duo adında bi şurup verdi
Seda_123 Smsmsm Banada rennie duo vermişti hiç-bir faydasını görmedim sonra doktorum hap verdi o geçirdi baya bi etkili
Tazeanne0134 filiz08 bende içemem ve sevmem de ama dene inanılmaz faydası oluyor bende işe yaradı sende dene kuzum
Deroliii filiz08 ağzıma sürmezdim bu yaşıma kadar ama dayanamayınca denedim sonra verdiği nimete şükür ettim 😊🤷♀️
Seda_123 filiz08 Evet canım bende yaşıyorum aynı şeyi 27+3 oldum 2 3 haftadır ölüyorum resmen süt iç diyorlar fayda etmiyor bana doktorum şurup vermişti fayda etmedi 2 gün önce kontrolde söyledim bunu doktoruma verdiğiniz şurup fayda etmedi dedim tamam o zaman sana hap verelim dedi pantpas adında bir hap verdi inan 3 gündür mide yanması denen bişey kalmadı çok etkili bi ilaçmış demek ki çok rahatladım valla doktorundan isteyebilirsin sana şunu iç bunu ye derler ama inan hiç-bir faydası olmuyor tek çözümü bu hap
ZehraAlbayrak filiz08 bende lansor icmeye basladim iki gunde bi. Doktor yazdi surupla basedemeyince. Sukur rahatim artik. Soguk sut soda ve gaviscon deneyin once
filiz08 Tazeanne0134 içmediğim için bulundurmam evde🙈🙈çocukluğumda zorla içirdikleri için hep koku gelir midem bulanır tiksinirim🙈🙈
filiz08 Seda_123 böyle giderse ben de doktoeumdan talep edicem ilaç inşallah geçicidir kaç gece daha sabahlarım bilemiyorum