Sedaahmetpr Kızlar merhaba 10+2 hamileyim . Belimin oyuntu kısmı ve kasıklarım çok ağrıyor özellikle tuvalete gidip eğilip kalktıgımda. Yatıyorum 5 dakika sonrA azalıyor . Herhangi lekelenmem kanamamda Yok gebeliğimin basından beri ama yaklaşık 5 gündür böyleyim neden olabilir korkuyorum 😓
Esra_1234 Sedaahmetpr aynisini bende cekiyorum cnm bazen hata boyle bicak gibi giriyor cikiyor bana doktor ve arkadaslar normal dedi rahim buyuyor vs dediler benimde 14+2
Sedaahmetpr Esra_1234 heran düşük yapıcam sanıyorum ya 😓kimisi enfeksiyon diyo ama bol bol da su içiyorum . Ne zaman geçer bunlar ya sürekli yatıyorum tuvalete kalkıyorum sadece 😓
Esra_1234 Sedaahmetpr canim doktora danis her hanile bunu yasiyor hemen hemen normal yani bazilarinda gecmiyormus malesef doguma kadar bazilari diyor 4-5 ayliktan sonra
Sedaahmetpr Esra_1234 suan bile yazıcam doktora ama saat geç oldu 😓 internetten de okudum düşük olabılırmıs bel kasık ağrısı 😓