Shdaa Kızlar selam bu postu daha önce açan görmedim ve merak ediyorum tek sorun bende mi son aylarda ayak tırnaklarınızı kendiniz kesebiliyor musunuz
Mevanas Shdaa canm malesef kesemedim diye fazla almisim tirnaktan eti agiriyordu kac gundur agridan uyuyamiyorum bile tirnak ete batti diye doktora gitmem gerekiyor siz sakin kesmeyin esiniz yardim etsin
Essrakk 33. Haftadayım ve ayaklarıma ulaşamıyorum. Dün eşim kesti, iki hafta önce de annem kesmişti. Doğuma kadar gider böyle :)
Shdaa Essrakk bende 35 teyim önceden anneme kestirmiştim şimdi yanımda yok eşime de henüz demedim biraz çekindiö galiba bilmiyorum 🤷♀️ 😂benim gibi olan var mı diye merak ettim çok sağolun ona söyleyeyim bari
Sevde25 Shdaa daha o haftalara gelmedim ama bnde çekinirim sanırım ya 🙈 eşim titiz ve hassas biri 😄 hem de korkarım etimi falan keserse😂
Cigdem07 Shdaa Hayır canım ayağımı uzatıyorum klozetin üzerine ordan kesiyorum 😊 bacaklarımı felan ağdayla alabiliyorum mesela sandalye koyuyorum önüme uzatıyorum öyle alıyorum 😃
Shdaa Mevanas aynen ya valla denedim yapamadım evet uzanıyorum ama öyle kesecek kadar değil yani eşimden yarın destek isteyecem
Dera 35+4 bagdas kurar gibi oturup kesmeye calisiyorum 😂 ama esime soylesem yardimci olur sagolsun biliyorum
Slinn Eşime desem etimi kıstırır diye korkuyorum çünkü bi kere başıma geldi😄başucumdaki küçük komidinin üstüne koyuyorum ayağımı kesiyorum zar zor😄yaklaşık 20 dakikada felan😂
ZehraAlbayrak Shdaa ayda bir pedikurdeyim ama hizli uzadigindan arada kesme ihtiyaci duyuyorum hamilelikte. ayagimi bacagimin uzerine koyup kesiyorum. Hani erkeklerin bacak bacak ustune attigi pozisyon varya yandan😊😊 esnek vicidim sayesinde😆