Krdnzdmr kızım şuan 4yasinda hamileyken 23.hftmda ilişki denedik ama sabh uyandgimda lekem geldi acil doktora gttik ve dusuk tehlikemin olduğunu acil rahim ağzı dikiş atılması gerektiğini aksi durumda kaybedecegimi söylemişti ve operasyonla engellendi . Mümkün olduğunca uzak durun . 9ay boyunca ilk defa olmuştu ve böyle bi olayla karşı karşıya geldim .şimdi 26+1 haftadayim 2. Çocuğuma hamileyim rabbim isteyen herkese, bu yolda olanlarada kucağına sağlıklı hayrlisyla almayı nasip etsin .