emosadana benim sezeryan sonrası çok ağır geçiyor. Kalkamıyorum, yürüyemiyorum. Canim çok yanıyor. Bide göğüs ağrısı eklendi. Çok afedersiniz tuvalette bile annem yanımda yardımcı oluyor. Halime çok üzülüyorum. Bebeğime yetemediğimi düşünüyorum. Galiba bu durumda etkiliyor. Hoşaf içiyorum, rezene ve bol su içiyorum. Tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim. Allah yardımcımız olsun😔