Nilll Hamileliğimi öğrendiğimde 7 Ekim'de doktora gittiğim 5+1 haftalık hamile olduğum söylendi ve iki hafta sonra tekrar muayene olmaya başka doktora göründüm. 2. doktor ise 8+4 haftalık hamile olduğumu söyledi oysaki ilk doktorun söylediğine göre 2.muayene zamanımda bebeğim 7+3 haftalık olması gerekiyordu . Nasıl farklı haftalar söyleyebilirler aklım karıştı bilgisi olan var mı acaba
Hazalozan Nilll benim de normalde 11 haftalık olmam gerekiyo devlet de bu şekilde söylemişti ama özel de 12+2 gözüküyo bi hafta önden ilerliyomuş
Hzlhakko Nilll makinadan ve doktorun ölçümden kaynaklıdır diye düşünüyorum ilerleyen haftalarda son adet tarihi ile uyumlu oluyor
begumseker Nilll ilk muayenelerde benim de önden gidiyordu ama şuanda son adet tarihimden itibaren yapılan hesapla birebir gidiyor. Sonradan düzene giriyor yani
Songultombul123 7 haftalik hamileydim. devlete gittim 4 haftalik dedi bana ozel gittim o da 7 hafta dedi ultrasona gore.devlette dedilerse diye anlatiyorum canim.
Nilll Songultombul123 ilk özele gittim o 5+1 haftalık olduğunu söyledi 2.doktor muayenem devlette oldu o 8+4 olduğunu söyledi
morpella normal banada öyle olmuştu tabi ben tek bi doktora gidiyordum kontrole ilk gittiğimde 5 haftalık olmama rağmen yani regl günümün ilk gününden itibaren hesaplandığında 5 haftalık oluyordum ama doktor 4+3 demişti iki hafta sonra gittiğimde 7+3 demişti zamanla değişiyor düzene giriyor bu periyod merak etme
Umut91 Benim Sat belli değil. Kürtajdan sonra hamile kaldım keseyi ölçtü 4 haftalık dedi 3 hafta sonra bebeği görmek için çağırmıştı 8 haftalık dedi. Doktor bebeğin haftası daha doğru demişti . Geri kalmasında ilerden gitsin diye düşünüyorum ilk gebeliğim 1 hafta geride kalmıştı .
begumseker OznurC regl olmanız gereken tarih değil, en son ne zaman regl olduysanız onun ilk günü sizin hamileliğinizin ilk günü kabul ediliyor.. benim 8 mayıstı mesela 13ünde bitmişti. 8 mayıs olarak kabul ediliyor ilk gün..