aysgldlrl67 Yarenserkan sağlıkla git oğluşunu da sağlıkla kucağına al gel InşaAllah 😊😊 darisi bekleyen biz annelere 😍😍
EsmanurTrlBykl Canim benimde 6 haftalikken öyleydi sanci da vuruyordu cok sükür bisey olmadi ama sanciyla beraber kanaman olursa doktora git
Melike2305 6+4 ün benimde aynı ilk günler ağlatacak kadar şancı cekiyodum sanki şuan daha az gibi belimde çok agriyo başka bi şikayetçi var mı benim gün içinde olduğum yerde gözlerim kapaniyo çalışıyorum çok zorlanıyorum çok yorgunum
Yarenserkan Melike2305 Canim o bana da oluyor ama uyumuyorum çünkü gece yatamiyorum bu sefer zor oluyor Allah nasip ederse 3 aylık olduk mi çoğu şeyi atlatiriz insaAllah buna da Şükür bunları yasamak isteyenler var. Allahim en yakin zamanda onlara da evlat nasip etsin 🙏🙏🙏❤
Melike2305 Yarenserkan insallah ama ben ise gitmek için 2 araç degistiriyorum iki saat yol gidiyorum çok yoruyo yol ortasinda uyuyup düşmekten korkuyorum yokmudur bunun bi çaresi