37+2 de normal doğum yaptım. Gereksiz yere ameliyat olmak istemiyordum ama bel fıtığım vardı ve yaşım 36 olunca doktorum isteğe bağlı sezeryan tercih hakkım olduğunu söyledi. Yine de normal doğum tavsiye etti. Doğumum kendiliğinden başlayınca herhalde en çok o sevindi😬 doğuma kadar acı çekiyorsunuz. Şanslıyım, benim çok kısa sürdü. Ikınmak özellikle çok zordu, epidural yaptırmadığıma çok çok pişman oldum. Doğumhaneden çıkınca tüm acım bitmişti. Her şey 3 saatte bitti gitti. Kardeşim sezeryan olmuştu, günlerce bebeğini kucağına almak bile çok canını yakıyordu. Asıl acı doğumdan sonra başlıyor, hem senin hem bebeğin bakıma ihtiyacı oluyor. Bunları göze almak lazım.