Betul_0560 Saçlarım cok kötü aslında hiç boyatma taraftarı değildim ama beyazlar renk gecişleri cok fena🙄5. Ayımız boya yaptıran var mı kızlar yorum alabilir miyim.
isimsizbebek Betul_0560 bende de aşırı beyaz var. Beyaz kapatıcı sprey kullanıyorum diplerde çok var. Doktor 3 aydan sonra yapabilirsin dedi 6. Aydayım yaptırmadım son ay yaptırcam inşallah
Betul_0560 Peki dip yapsak acaba cok mu sakıncalıdır🙄korkuyorum bi yandan zarar görmesin istiyorum bebeğim kendimi gectim ama bi yandanda dedim yaptırabiliyosun die duyuyorum en azından tecrübeli arkadaslarımdan yardım isteyeyim dedim. Tsk ediyorum cok.