Lindam doktor epey fazla bulunca tekrardan sekerime falan baktı ama cok şükür normal cikti, zaten detayli ultrasonda midesinde ufak bir sıkıntı gormuslerdi ve doktor sürekli bu cok kusan bebek olacak deyip duruyor hala (ki insallah öyle olmaz 😕) bende saglikli besleniyorum, bebege de yariyor kusacaksa bari simdiden iyi besleyelim dimi 😅