Miray_duru Bayan hayırlı akşamlar size en çok merak ettiğim birşey sormak istiyorum sizde hamileliğiniz boyunca çiğ köfte yediniz mi pek fazla önermiyorlar ama bende resmen aşeriyorum ayda bir de olsa yiyorum 🙈 peki ya siz ???
Benay10 Miray_duru öncelikle hayırlı olsun ama başlığı değiştirin lütfen buradaki hamilelerin vebaline girmeyin etsiz olarak tüketebilirsiniz ama onu da az yemelisiniz Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
hohomoromu Miray_duru içinde et olmayan çiğ köftelerden yiyebilirsiniz çiğ et sakın yemeyin etsiz çiğköftelerden yiyin 👍
Fidan3594 Miray_duru çiğ etten toksoplazma virüsü geçebiliyor ben yedim ilk başlarda ama şuan canım istemiyor. Etsiz olarak girebilirsiniz arada tabi
KucukAnne538 Miray_duru Çok severim çiğköfte haftada 3 kez falan yerim bi sıkıntısını görmedim çok şükür🙏