Doluemel Merhaba pazartesi doktora gidicem calisamaz raporu almak icin ama 32+3 oluyorum o 3 gun icin herhangi bir sikinti olur mu olmaz mi yardimci olursaniz cok sevinirim😊
yagmurkar Hiç bir sıkıntı olmaz .. 32 . Haftadan sonra isterseniz çalışmama gibi bir tercihiniz var .. eğer çalışmak isterseniz 37 . Haftaya kadar bu süreyi çıkarabiliyorsunuz .. 32 ile 37 . Hafta arasında istediğiniz zaman çalışmama gibi bir tercih size kalmış durumda .. tabi ne kadar erken ayrılırsanız izne bebek doğumundan sonra izniniz okadar az oluyor
Gizemabc Doluemel içiniz rahat etsin diye doktorunuzdan rica edip satı değiştirip ptesiyi 32+0gibi de gösterebilirsiniz.