Helin2727 sıkışık zaten annesi 😊 ama yinede allah korusun bnce bir görüş doktorunla çünkü onun hareketlerini en iyi sen bilirsin gariplik varsa git bir görün sorun yok derse içğn rahat eder yoksa pimpirik insanlarız için içini yer😊 yok canm herhangi bir doğum belirtim yok nst de sancıda çıkmıyor sadece adet olcakmış gibi ağrım oluyor geceleri