Hatice1017
Ben 🖐🏻 4 saat sancı çekip 4cm açılmayla aniden doğurdum🥳 2. Kızıma hamileyim ne olur bilmiyorum🤷🏼♀️
Bence böyle şeylere takılmayın. En sağlıklı olan şekil normal doğum. Evet belki çok zor olacak belki çok kolay ama her yönden gene zor bence. Zaten anneliğin nesi kolay ki🤷🏼♀️
Sağlıkla kucağımıza alalım inşaAllah🤩