Beyzanur123 Hayırlı akşamlar arkadaşlar 15+6 hafta oldu bugün ama sanki adet sancısı gibi Sancım var ve midem bulanıyor sizde de oluyor muydu 😕
Ancelina Beyzanur123 benim de ara ara karnımın ağrıdığı olurdu adet sancısı gibi. Sonraları enfeksiyon çıktı 😳
Hiler10 Canım stres yapma stres yaptıkça daha çok midem bulanıp kafana takacaksın korkma şuan benimde sağ üst karnım agrıyor aklıma bir sürü şey geliyor apandisit bile geliyor yani ama kendimi kaptırırsam daha kötü olurum biliyorum
Guleren Adet zamanınsa aynı belirtiler o zamanda oluyo canım döbem bitince kendiliğinden geçiyor.parol içmeyi dene
Beyzanur123 Kevser_29 insan panik yapıyor elinde olmadan. Rabbim evlatlarimizi sağ salim kucağımiza almayi nasip etsin
Hiler10 Beyzanur123 benimde ilk canım inşaallah yoktur birşey paniklememeye çalışmakta başka çaremiz yok 😓