Bihem Merhaba hanımlar bugün 15. Haftama girdim, 2-3 gündür karnımda uzanınca dalgalanma veya ufak pıt pıtlar hissediyorum, henüz bebek hareketleri için erken diye biliyorum ama olabilir mi acaba diye de düşünmüyorum değil 🙃 sizce ne olabilir, bunu yaşayan oldu mu hiç ?
SnmTt Bihem bende 15e girmek üzereyim arada kasıklarımda gerilme hissediyorum doktorlara göre erken ama hamilelik geçirenlere sorduğumda bebeğin hareketi dediler. Bence bebek hareketi o diğer şeyleri ayırt ederiz heralde gaz falan.. 🤷🏽♀️🙈
novice_mom Bihem Gaz ya da bağırsak hareketi değildi. Dediğin gibi tam tarifi pıt pıt ve dalgalanma ☺️
Hiler10 En 16 haftada hissetmiştim zayıfım ondan dolayı erken hissettim sanırım böyle göz segirmesi gibiydi🥰
Bihem Kimi bağırsak diyor dediğiniz gibi ama bağırsağım önceden de vardı ama bu belirtileri ilk kez yaşıyorum 😆 Ufak dokuşlar gibi, bide yan yatınca karnım yatağa değince net hissediyorum o yüzden merak ettim. Yatma dışında hissetmiyorum tabi. İnşaAllah öyledir, çok güzel bir duygu 🌸
novice_mom Bihem Bir kaç haftaya netleşir o hareketler canım ☺️ O zaman daha net anlarsın. Ben şu an 34. haftalığım içimde bir balık var sanki 😅 cimcimemin pıt pıtları baya sert. İnşallah sen de o zamanlara gelirsin 🥰❤️🙏
Bihem novice_mom Yaa 😍 yerim onu, inşaAllah canım, Allah her süreci güzellikle yaşamamızı nasip etsin 🌸