Openday06
Arkadaşlar merhaba. 39+5 haftalık gebeyim bugün WC gittiğimde idrarımı yaptıktan sonra vajinamı silerken çok az bi sümüksü şeklinde kan geldi hastaneye gittim açılmama baktı açılma yok. Nst ye bağladı çok az sancı çöktü eve gönderdiler. 1 saat önce tekrar adet kanaması gibi kanamam oldu bebeğin hareketleri güzel ama. Sizce ne yapmalıyım sancılarımın sıklaşmasını beklemeli miyim yoksa tekrar gideyim mi hastaneye benim gibi bir durum yaşayan var mı ?