masalsii Fatmakiraz bulantı sabah kusması karın ağrısı bel ağrısı koku hassasiyeti hepsini yaşıyorum 😞 ama olsun bebegim herşeye değer🙏🏻
Tgb2310 Hiçbiri belirti yok sadece uyuşukluk mevcut ne zamna geçer acaba hiç bir iş yapasım gelmiyor içimden, heryerde uyku isteği olur yazıyor evdeyim boş boş duruyorm uyuyim diyorm ama uykuda yok.bende durumlar böle bi değişik🤷
Fatmakiraz Tgb2310 7 haftaya kadar bende hepsi mevcuttu uyuşukluk da çok fazlaydı bu aralar çok şükür toparladım inşallah sende toparlarsın cnm
damlac Benim 2 gün önceye kadar çok bulantım ve kusmam vardı. Bugün sadece sabah bulantım oldu. Bu durum beni çok endişelendiriyor kızlar, kalbi mi durdu diye korkuyorum. Ben de sürekli yatıyorum ama uyuyamıyorum. Uyuşukluk var. Bazen bel ağrım oluyor hafif. Başka bir şey yok
Ozden-90 damlac canım Allah korusun kalbi dursa zaten kanamayla düşük yaparsın aklına getrme kotu seyler
Fatmakiraz damlac kotu düşünme cnm kendini iyi hissetmiyordan bi hastaneye git kafandan soru işaretini at derim
masalsii damlac kendini korkutma canım bende okuduğum da adaba mı oluyorum çünkü kontrolum 12. Haftada ve daha var aklımda bebekte, ama rabbim korur inşallah bize bağışlar 🙏🏻
damlac Ozden-90 burada öyle postlar açılıyor ya psikolojim bozuldu galiba 😢 pazartesi dayanamayıp doktorda alacağım soluğu anlaşıldı 🤷♀️