Busrakorkmaz1616 Arkadaslar merhaba ben 9+3 gunluk hamıleyim bır hafta öncesıne kdr mıdem bulanıyordu ama ıstıfra etmıyordum su son 4 gundur kendımı ıyı hıssedıyorum hamıle degıl gıbıyım doktor bana herhangı bir rısk durumun yok dedı sadece folık asit kullanıyorum. Kan gelme gıbı bır durumda yok çok sukur ancak mıde bulantısı halsızlık olmamasıyla bırlıkde gun ıcerısınde ara sıra sag kasıgıma agrı gırıyo belkı evham yapıyorumdur ama sankı yururken bıle rahmımde bıseler oluyor gıbı gelıyor sizce ben kuruntumu yapıyorum :(
Deletedmom124 Busrakorkmaz1616 bende 8+4 üm aynı durumlar bende de var geçiyorsa ağrınız sorun yok ama çok şiddetli ve geçmiyorsa doktora gidin benimki ani geçiyor bazen gaz sancısı da olabiliyor
TugceCakir Busrakorkmaz1616 canım ben 14 haftalık hamileyim dün sağ kaşıgima bi ağrı girdi ağlayarak acile gittim rahmim büyümesinden kaynaklı kasik agrisi oluyor
Busrakorkmaz1616 Deletedmom124 yok gecıyo sanıyelık seyler ama ınsan gene de evham yapıyo yanı en azından ben bıde ılk gebelıgım herseyde suphelenıyorum :)
Hiler10 Canım ilk haftalar kaşık agrısı olabilir doktorum bana kanama lekelenme olmadığı sürece korkma demişti bu agrılar doğuma kadar geçmeyecek hep olacak dedi sende evham yapma şuan daha yeni rahim büyüyor bebek tutunup gelişiyor
Busrakorkmaz1616 Hiler10 öylemı dersın ya bole mıdem fılan da bulanmayınca bı suphelendım saha randevume de var kasımda gıdıcem