umare ayy bir saat önce denedim😅 ilk dış kısmı esnetmeye çalıştım iki üç kez içeriyi bir denedim de çok zorlamim dedim ilkinde. Mantar da varmış aynadan baktım da fitil yapıcam inşallah bu akşam yarın bir daha denicem inşallah yavaş yavaş olucak. Biraz sızı hissettim kasıklarımda normal mi ilkte böyle olması