Yelz_91 kan tahlili ben yaptırmadım. Yani doktorum ikizlerde yapılmıyor sorun hangisinde anlayamayız zaten demişti. Ense ölçümleri yapıldı sadece. Ama başka bir hastaneye gittiğimde (özel) doktor “ikili test haftanızı geçirmişsiniz fetal DNA testi yaptıracaksınız yoksa sizi takip edemem demişti” 😂 sonra tanıdığı 1-2 yerin numarasını vermişti falan filan. Bebekler benim yaptırıp yaptırmayacağıma ben karar veririm. Fetal DNA testi isteyerek acaba neyi amaçlıyordu diyemiyorum her şey ortada zaten. Yani kısaca çoğu yer kan testi yapmayıp ense-burun ölçmeyle tamamlıyor 😊