damlac Kızlar 10. Haftaya girdim. Normalde çok bulantım ve kusmam oluyordu iki gündür azaldı bugün sabahtan beri ise hiç yok. Biliyorum zaman zaman geçebiliyor belirtiler ama içimde bir korku var elimde değil 😢 Böyle olan oldu mu?
ZehraAlbayrak damlac daha nolsun yatin kalkin allaha sukredin bulantidan kusmadan helak olanlar var😀 zamanla bunye hormona alisiyo ve geciyo bulantilar normal
YBsyn damlac bende 13. Haftadayım 2 gundur kesıldı bulantılar bende aynı endıseyı yasıyorum, keske bulansa dıyorum sımdıde:) ama bunlar normal şeylermiş kesılebilirmiş belirtıler, biz bosuna stres oluyoruz aslında.
Nefesimmm damlac ay kuzum cok iyi anlıyorum seni bende aynıyım benim hiç bir belirtim yok arada bel agrılarım oluyor okadar .ama burada da yazıyordu 10 haftan sonra bulantılarınız azılır diye
damlac YBsyn evet sakin olmak için kendimi zorluyorum bugün aşırı duygudaşım ama ya televizyonda bişe her şeye ağlayasım var