Brnknr Çok güzel geçen hamileliğin ardından nihayet o gün gelmişti tam 40 haftalık 280. Gününde doğmaya kadar verdi oğlum . Öğlen 4 gibi sızıntı gibi suyum gelmeye başladı ne olduğunu biz de anlamıyorduk da değişik bi şeyler vardı ağrım da başladı ama ben yürümeye gezmeye devam ediyorum dışardayım 🙊 eve giderken akşam 19.30 gibi devlet hastanesine muayeneye gittik çatı muayenesine baktı ebe (tüm suratsızlığı ile)1 cm kadr açıklık var dedi nst ye bağladı sancım çıktı ama daha çok başındasın dedi eve gittim imza atıp sonra evde yemek yedim ama sancılar geliyo belli artık nişan da geldi ishal başladı bulantı ishal sancı hepsi birden saat 11 e kadar durdum evde sonra yine devlete gittim hemşire beni görünce suratı asıldı resmen baktı yine 2 cm olmuş dedi ama bn yıkıldım .bu arada o kadar merhametsizdi ki nöbetçi hemşire ebe temizlik görevlisi o kadar çatala girdim çıktım bir kere elimden tutmadılar midem bulanıyor diyorum neden kıpırdıyorsun nst yi bozmuşsun diyorlar allah öylelerin ekine düşürmesin .neyse yat nstye dediler ama yatarak o sancıyı çekmek mümkün değil. Hep yatacaksın nst de dediler ve Benim oğlumun boynunda kordon vardı o yüzden tedirgindim hep bi şey olur diye neyse brn dedim yatamam odaya çıkartın sen bi doğur öyle bakalım diye dalga geçtiler. Neyse ben gidiyorum dedim eşime burda bu vicdansızlrla bekleyemem oda hemen gidelim dedi epidural istiyorum dedim dayanamıyordum.özel de ki doktorumuza gittik şansıma ne devletteki ne özelsek doktorum hastanede değildi dışardan bi doktor çağırdılar ebe açıklığıma baktı 6.5-7 cm gerek yok epidurala dedi ama brn bağırıyorum istiyorum ne olur diye sonuçta yapılmadı. Sancıları çekmeye devam ediyorum duş aldım nst herşey eşim hep yanımda bu süreçte sağolsun annem kayınvalidem ama o sancılar beni benden aldı neyse 9.5cm oldu artık çok az kalmış pilates topuna çık dedi ebem çıktım ölüyorum ama artık ebe sancıların çok kısa sürüyor yetmez doğurmaya diyip suni verdi iyice dayanılmaz oldu sonunda doktorum da geldi Doğuma girdik ıkınmalar başladı yeterince ıkınamıyordum 5-6 kez denedik baktı olmuyor doktor ebe karnına bastıracak dedi aman Allah’ım felaket ebe bastırıyor nefes al diyor o çok zor bi şeydi sonra baktım doktor vakum falan dedi beni bi korku aldı vakumla doğumların kötü sonuçlar verdiğini biliyordum son kez denediğimiz de var gücümle ıkındım ölecek gibi artık tabi kesikte attı doktor ve oğlum doğdu sonunda 4070 gr maşallah doğduğu an bütün ağrı sancı geçti kucağıma verdikleri an doğar doğmaz dünya değişti .yeniden doğuluyor gibi oluyor Doğumdan sonra .5 dıştan 1 içten dikişim var 6.gün bugün ama ilk andan beri ayağa da kalkıyorum herşeyi yapıyorum normal Doğum güzel şeymiş.evlat daha güzelmiş ama❣️