Ilknur_degrrli1 KIZLAR BEBEK DOĞDUK TAN SONRA 3 EZAN SONRASINDA EMZIRIN DIYOR TUM HOCALAR SUANKI COCUKLARIN EMEMESININ SEBEBIDE BUYMUS UZUN YOLDAN GELDIGI IÇIN KENDI HALINE DINLENMEYE BIRAKILMASI gerektiğini söylüyorlar sizcee
Sghslove Ilknur_degrrli1 bence batıl inanç yazık çocuğa hemen göğsünden gelen sarı suyu ilk sütü mutlaka ver güzelce emzir Allah sağlık versin kuzum 🙏🏻 Sen bu konuda tıp ne diyorsa onu yap
Guguk Ilknur_degrrli1 mesela hangi hoca diyor kaynak vererek söyler misiniz? Uzun yoldan gelmiş mi? Rabbim saç teline kadar yaratmış her şeyi düşünmüş de uzun yoldan gitti diye ememeyecek mi emecek olan? Sebebi uzun yol mu yani?
uyanikkeda11 Ilknur_degrrli1 sakın öyle şeylere inanma ilk bir saat içinde emzirmen gerekiyor. İlk sütün çok çok önemli ne kadar erken emzirirsen okadar iyi. Emmemesiyle onun hiçbi alakası olamaz 👍 ben emzirdim yarım saat sonra şuan gayette güzel emiyor sütüm de çok maşallah❤️
Selen01 Hocalar çok biliyor. Ya allahım bunlar yüzünden dinsiz olup çıkacam 😂🤷♀️ Böyle saçma bişey olur mu ? Çocuk aç aç ezan mı bekleyecek. Bi ara biri vardı burda hamileyken ilişkiye girmek günah çocuğun canı yanar hocalar öyle diyor diyen biri vardı. Ona selam olsun🤦🏼♀️
Deletedmom2224 Selen01 öyle deme 6 aydan sonra bebek herseyin farkına varıyor ve bizim ilişkiye girdiğimizi anlıyor o yüzden sakıncalı ve haram 😂😂
Deletedmom2224 Ilknur_degrrli1 hangi hoca diyor bunu? Çünkü ben hiç bir hocadan duymadım da. Genelde koca karılar söylüyor bebeğinizin kan şekerinin düşüp günlerce sarıliktan yoğun bakımda yatmasını istiyorsanız emzirmeyin tabiki. İslamda hiç bir canlının aç kalması gerektiğinin yazdığını sanmıyorum
Denizincani Ilknur_degrrli1 sakin kaynanam ilk bebegini bu yuzden kaybetmis. Sekeri dusuyor doyrulmazsa bebek
1004nese Şimdiki hocalarda maşallah çok biliyor. Saçma sapan inanç bunlar. Yobazlaşmiş kafalarda hepsi sinir bozucu ilkellik
Elvintos Doğar doğmaz meme verdim 21 ay boyunca da emdi. Tekrar hamile olmasam daha da emerdi bunlar nasıl hurafeler aklım almıyor
saka36 Ilknur_degrrli1 saçmalamayım bebek gece doğsa sabah öğle ikindi saatine ladar aç mı kalacak. Benn kızım ilk bir saat emmedi şekeri kritik seviye altına düştü. Bir tanıdık sizin gibi yapmış kızı şeker hastası olmuştu. Lütfen inanmayın
Ilknur_degrrli1 Ilknur_degrrli1 Hayatım da sizin kadar nefretli kinli insanlar görmedim merak etim.sordm allah cevap verenlerden razı olsn iyi kide sormuşum
Ecegul Ilknur_degrrli1 çocuk doğar doğmaz emzirmek en uygun olani. Çünkü bebek ilk doğduğunda daha enerjik oldugu için sütü daha iyi cekebiliyormus. Bu sekilde süt gelmesi daha kolay oluyormuş. En sağlıklı olani vakit kaybetmeden emzirmek
filiz08 Ilknur_degrrli1 bunu da ilk kez duydum hangi hocalar diyomuş merak ettim.Doktorlarda hemen emzirin şekeri düşmesin diyolar.Kesinlikle saçma bir fikir batıl inanç bile diyemiyorum