tuceKK 2,5 aylık hamileyim ve geceleri ara ara gaz sancısı yaşıyorum. Gece uykularım haram oldu🙈🙈 sizlerde durum nasıl
Sghslove tuceKK ilk zamanlar bende de oluyordu korkup korkup doktorumdan yazıyodum yediklerine dikkat et canım
Suradamar tuceKK söylemesi ayıptır gaz bombası gibiyim 😄😄 valla bir yere gitmeye çekiniyorum bazen o kadar gaz oluyor ki. Rezene ve kimyon çayı içiyorum ben rahatlamak için gittiğim bütün doktorlar tavsiye etti bunları.
Kubradem Baslarda sanci olarak geliyor benim gibi 30lari geçince de asıl bombardıman başlıyor canım 😂