Deletedmom0019 Kizlar doktorun yanindan geliyorum simdi, 34+4 gunluk 2507 kilo 48 cm mis boyu.. Ameliyat icin gereken bazi tahliller var onlari yaptirdim.. Doktoruma gun verirmisiniz dedim. Simdi degil kasimin 8 inde gel dedi, hem doktoruma gorunucem, hem anestezi uzmani beni ve tahlillerimi gorucek ve anestezinin sekline karar vericez.. Doktorumlada ameliyat gunune karar vericez.. Ben bir sorun olmazsa 18 kasim istiyorum dedim bir sorun olmazsa hersey yolunda giderse olabilir dedi. Yani 8 kasim buyuk gun benim icinn herseyin belirlenecegi gun 🤗🤗🤗😍😍😍 Sizde durumlar nasil kizlar 😊
Sghslove Deletedmom0019 yani tam olarak kaç haftalık Doğum yapacaksın canım? Bende sezaryen olucam daha 33+3üm hiç böyle ciddi ciddi oturup konuşmadık doktorumla. Kimisi 39 dolmadan alınmasın bebekler mutlaka diyor 😏 bilgilerini paylaşırsan çok sevinirim
Deletedmom0019 Sghslove Canim benim doktorum 38 den sonra 39 da aliyor hersey yolundaysa. Ama ben 39 a kadar beklemek istemiyorum cok agrilarim var kasik bolgemde ve onceki sezeryan yerimde.. eger 18 kasimda dogum yaparsam 38 haftalik almis oluyor bebisi
Sghslove Deletedmom0019 Benimde bel ve kasığımda ağrılarım oluyor canım çokta evhamlıyım benim doktorumda bebek gelişimini tamamlasın alalım diyor da ben durduğu kadar dursun diyorum ilk doğumum olacak Allah’ın izniyle. Sende sağlıkla doğur inşallah 🙏🏻☺️