2prenses_annesi2 Kızlar merhabaa 34+3 günlük gebeyim uzun süredir buyuk abdestimin rengi koyu yeşil bu durum normal midir bilgisi olandan yardım beklıyorum. Uzun süredirde kan ilacı ve devid 3 kullanıyodum devidi gecen hafta bıraktım. Kan ilacına devam. Doktoruma mesajla sordum daha bi dönüş yapmadı.
Gezmeci 2prenses_annesi2 kan ilacı yapıyor canım korkulacak bişey yok ben birkaç gün içmedim normale döndü korkma
minik_mucize 2prenses_annesi2 kan ilacı yapıyor canım kan ilacı ve devit 3 bende kullanıyorum kullanmaya baslayınca dediğin gibi oldu ☺️
Ozgedursun Kan ilaçları kabızlık ve dışkı renginde değişiklik yapıyormuş doktora sorduğumda öyle söylemişti