Elifgul90 Slm kızlar bugün doktora gittim 39+0 oldum Açılmam yok sancım yok doğum kanalım gayet iyiymiş ama yavrucuğun gelmeye pek niyetli degil perşembeye kadar bekleyelim kendi gelmez ise cuma günü suni sancı veya sezeryan yapalım dedi😞😞 Şimdi size sorum hiç açılma yokken suni sancı cok can yakan bi durum mu veya suniyle açılma kesin mi ? Siz olsanız ne yapardınız?
Sghslove Elifgul90 benim doktorum açılman olmazsa suni sancıya gerek yok demişti ama her doktor farklı düşünüyor eğer doktoruna güveniyorsan ona sor canım ben sezaryen olucam çok büyük olasılıkla ama daha zamanımız var 33+3üm. Sende sor kafanda hiçbir şey kalmasın Allah nasıl olursa olsun sağlıklı Doğum yapmanı nasip etsin 🙏🏻💕 bebeğini sana seni de ona bağışlasın
snmnl Elifgul90 benim ablamada aynısını dediler hem suni sancı verdiler kaç saat acı cekti en sonunda açılma yok deyip sezeryan aldılarsa boş. Yere acı çekme bence kendini riske atma sezeryan ol derim
Elifgul90 Sghslove canımmm cok teşekkürler amin inşallah seninkinde sana bağışlasın inş Korkuyorum sezeryan taraftarı degil dr um suni alıp o kadar acı çekip sonra yine sezeryan olmaktan korkuyorum 😞
Sghslove Elifgul90 Amin canım 💕 kimisi mecburen açılma olmazsa sonradan sezaryene alınıyor bundan korktuğunu da belirt ama bakarsın hemen açılman olur sağ salim bir avazda doğuruverirsin ☺️🙏🏻
Pembegul9 Bence doktorun karar versin çünkü senin için en iyisini o bilir ben de normal doğum istiyorum fakat sezeryan olmam gerekiyormuş sezeryanda da sadece epidural işleminden korkuyorum