Kızlar saat gece saat 3:00 gibi sancım başladı eşim vardiyadaydı ona haber verdim eve geldi ve ben sabahı bekleyelim dedim sabaha kadar sancı çektim sabah hastaneye geldim iki santim açıklığım vardı ama dayanılmayacak kadar sancım vardım her sancıda canım çıkıyor gibiydi doktorum geldi muayene etti nst çekilmişti ikinci nst çekilsin dedi ve nst çekilirken geldi sancı gelince bebeğin kalp tiymiş düşüyordu ve ben hocam dayanamıyorum dedim oda gitti biraz sonra yine geldi aynı nst nin iyi olmadığını söyledi ve acilen sezeryan dedi sezeryan için hazırlandım beni sezeryana aldılar ben kendime gelince bebeği sordum bebeğimi yoğun bakıma alındığını söylendi bebeğimin kokusunu almadan ona dokunmadan almışlar kordon dolanmış ve içerde kakasını yapmış soluk borusuna kaçmış yavrum 😭Çok kötü bişey allah kimseye yaşatmasın böyle bişeyi yaşayan varmı ne zaman verirler bana nolur dua edin sağlıklı bir şekilde alayım bebeğimi evime götüreyim 😔