Melteeeem vallahi doğum öyle bir şey ki,hiçbir şeyim yokken daha 7-8saat önce saçlarımı boyatıcam makyajımı yapıcam aldığım pijamalarımıda giyicem bebeklerimle fotoğraflarım olucak dedim patttt sabahın köründe gözümü açmamla suyumun gelmesi bi oldu,sadece vücudumu yıkayabildim kendi eşyalarımı bile alamadım,suyunuz gelirse enfeksiyon riski oluşuyor benim bide ikizdi küvez olayımızda olucaktı hepsi apar topar oldu,yeminlen 3.yapıcam bütün yapamadıklarımı yapıcam diyorum,içinizde kalmasın mutlaka erkenden fotoğrafçınızla konuşun en önemlisi bu,ben konuşamamıştım farklı biri girdi berbat doğum fotoğrafları,sonrasında hastane çekimi yapıldıda biraz kendime geldim,saçınız başınız için herşeyiniz hazır olsun birşekilde yaparsınız,giyeceklerinizde çantanızda ütülü dursun acil bişi olursa alın fırlayın hemen hastanede odalar uygun hazırlanırsınız işlemler sürerken,istediğiniz ne varsa erkenden ayarlayın,Allah sağlıkla güzellikle doğum nasip hepinize en önemlisi bu aslında ama insan herşeyiyle yaşamak istiyor o güzel anı