Ruhsuz Kızlar 13.haftama gireceğim nasipse, karnım biraz büyüdü ve iğne yaparken acıyor ve kanıyor doktor hep göbekten dedi sizde durumlar nasıl??
Mstfaslhn1234 Ruhsuz bende kullanıyorum canım bende hem göbek den hem koldan yapıyorum doktorum değişerek yapabilirsin dedi
ayseogndr Ruhsuz bende kullanıyorum canım 9+4 haftaligiz daha göbekten vuruyorum doktor kol ve bacaktan da olur dedi ben şimdilik göbekten vuruyorum göbeğim büyüdükten sonra bacağa geçecem koldan çok acıdı 😥☺️🤲
Yelz_91 Ruhsuz canm bzde 10.haftadayız... doğuma kadar kullanacağız 😞 kolun arkasından , üst bacaktan ve karnın yan tarafından yapablirsin dedi doktor... göbeğim mosmor şimdi yan karından yapıyorum.
Sinemozdem Ruhsuz bende göbekten devam ediyorum ama kol ve bacaktanda yapabilirsin.benimde bazen kanıyor muhtemelen kasa yada damara denk geliyor arada ondan oluyo sonrada morarma oluyor zaten😬
Linosko Kızlar ben 37 haftalığım son günüme kadar göbekten yapicam. Doktor en etkili göbek olduğunu söylüyor. Bebeğe gelicek diye endişeleniyordum başlarda ama daha çok varmış bebeğe
isimsizbebek Ruhsuz şart değil göbek bende 23 deyim son bir aydır çoğunlukla kanıyor morarıyor bacağa geçebilirsem geçcem illa göbekten olacak diye bir kural yok
Yelz_91 Ruhsuz norml canım .. benim göbek mosmor olup şiştiği için doktr bir süre başka yerlerden yap dedi
Mstiskaya 26+5 bende kullanıyorum. İğneyi vurduktan sonra kesinlikle ovalamayin morarir dedi doktor. Kolumun en yumuşak yerine vuruyorum. Ben göbeğe cesaret edemedim. Bir kez bacaktan denedim çok acıdı mosmor oldu 2 ay ağrısı geçmedi daha da vurmam bacaktan. Değişe değişe kollarımdan vuruyorum .
Brfncmr Bende 25+5 ve her gün vuruyorum. İlk 16 hafta neredeyse hep göbekten yaptım, göbek deliğinden en az 5 parmak sağ veya sol kısma. Daha sonra koldan vurmaya başladım. Bende de kanama oluyordu, sonra mosmor oluyordu, bazen ağlıyordum hatta. Ama doktor damara denk geliyordur korkma dedi. Sende korkma, illa göbekten yapacaksın diye bişi yok, hatta göbek büyüynce koldan ya da bacaktan yapmak gerekir.