Musbet Kızlar bugün kalp atışını duydum bebeğimin ewe geldim leke gelmeye başladı sevincim kursagmda kaldı lavobaya gidince pembe kahverengi leke geliyo progestn falan da kullanıyorum inşallah geçer lütfen dua edin🤲🏻2düşüğüm 1dış gebeliğim var Buda tüp bebek inşallah bişey olmaz😔
Semragndm Musbet canım çok geçmiş olsun. Rabbim bebeğini kucağına almanı nasip etsin sağ selim. Alttan mı muayene oldun acaba?
Musbet Göbekten oksapar kalçadan haftada iki kere progestan duphastan coraspin vajinal jel hepsini kullanıyorum normalde kalkmıyorum ayağa ama bugün iki kere hastaneye gitmek zorunda kaldm 5.katta oturuyorm asansörde yok merdiven inip çıktım galiba ondan oldu
Tgb2310 Musbet cnm o kadarmerdiven iyi değil sen hiç kalkmadan dinlen progestan iğne oluyorsan dicek bili yok ama tek hap içiyorsan iğnesini vurdur baya etkili ama sen hiç kalkmadan dinlen