ElifKarata Melel 12+1 normalde ama 4 gün öncen gidiyormuş bebiş cinsiyeti için 2 hafta daha beklıcekmişim 🤗 gördü doktor ama söylemedi bana cinsiyeti boyunuz kaç cm
Ikinciyibekliyorum Melel 12+3 olduk bizde dun ikili tarama testi sonucumu aldim temiz cikti allaha sukur. Cinsiyet icin 2 yada 3 hafta bekleyelim dedi doktorum birsey soylemedi 🙂 bi tane kizim var 2014 dogumlu simdi ikinciye hamileyim bakalim neler bekliyor bizleri 🙂
Meleqimsin Bizde 14 haftalık olduk eylülün ilk haftasına qeliyo doqum Allah'ım nasip ederse inşallah cinsiyetimiz ise doktorumuz kıza benzetti ama yinede 2 hafta sonra netleşir dedi bakalım saqlıklı olsunlar da kız erkek farketmez 😊