Haticekaya6666 bebek yerleştikçe ve büyüdükçe ağrın olur canım. Tabi her insanda farklı tepkimeler yaşayabiliyor. Mesela benim de hep kasıklarım agrıdı ama mide bulantısı kusma vs yaşamadım ,kız bebeğim olacak. Arkadaşlarımın ne kasık ne de bel ağrısı olmadı oysa ki, onlar da da mide bulantısı kusma falan oldu ... istirahat ederek geçirmeye çalış gebeliğini :) sağlıcakla da kavuş inşallah 🙏