Feyzzzz Hanımlar 27+4 haftalığım gecen haftadan beri var aslında arada hep bi karnımın üstüne ağrı giriyor hatta genelde biraz sol tarafı hatta. Sizde de oluyormu merak ettim acıkcası🤷🏼♀️ Yani ağrımı desem yada bebekmi gerilio ne oluyo diorum. Sizde oluyormu?