Fdle canım bende hiçbir belirti herhangi birşey yoktu. Doktor suyun azalmş dkkt et dedi snra ben bebeğn hareketlernde azalma var normal mi dedm ozaman hemen doppler çekliyorsn dedi dopplerdeki doktor suyumu farklı ölçtü kendi doktorm başka ölçti. Tabi doktorm radyolgn ölçtğnü baz aldı snıra yaklaşmsn amnisure yapacm dedi kaçakmı var dye baktı çok şkür skntı yok. Sebebini blmiyorz su iç bol bol 2 gn snra gene gelecksn dedi evde öyle bekliyorm 😕