Gizoss Merhabalar. 8 haftalık hamileyim düşük riski var biraz da kanamam oluyor. Kan uyuşmazlığımız var eşimle. Doktor yarım doz uyuşmazlık iğnesi yapalım dedi. Çok erken değil mi ? Yaşayanınız var mı?
pembekizim Kanama olunca uyuşmazlık iğnesi vuruluyor hangi haftada olursa olsun ben 6.haftamda vuruldum bide 26