Mlknly Esinserkan benimde 12den sonra 40+3 olacak. Nişanı gelenler üzülmeyin nişan doğum belirtisi. Doğumunuz yakındır. Bende hiçbir belirti yok😞
cns-ozkpln mf_ozturk iki gün önce nişanım geldi ve onunla birlikte az bi sancı kasılma var ama nst de çıkan bişi yok yaa
mf_ozturk cns-ozkpln benimde bugun idrarda sonra hafif sulu pembe kan geldi sonra ağrım oldu baya da simdi gecti gibi😤
cns-ozkpln mf_ozturk sinyal veriyolar geri çekiliyolar galiba açıklığınız var mı peki olması için bişey yapıyo mısunuz
mf_ozturk cns-ozkpln valla sıcak duş aliyorum surekli, böğürtlen çayı iciyorum, plates, yürüyüş...açıklık var mi bilmiyorum pazartesi tekrar kontrole gidicem bakalim
Satiii Bende 40+0 gelen giden yok ama iki gündür ara ara adet ağrısı gibi karnım ağrıyor belim falan ağrıyor. Pazartesi kontrol var en son kanala inmemişti bakalım yarın da doğurmazsam Pazartesi gidicem kontrole ne diyecek 😅
cns-ozkpln Satiii aynen bende de adet sancısı gibi ara ara sancım var belim ağrıo ama artan düzenli bi ağrı yok bakalım ne zaman olacak
Satiii cns-ozkpln bu gün de gelmedi paşam 😔 en ufak kıpırtıya acaba mı diye telaşlanmak 9 ay beklemekten daha zormuş ya 😕
Hulyaaaa28 40+1 oldum bende sadece adet sancısı gibi sancım var nst de hafif sancılar çıkıyo doktor çarşamba günü çağırdı suni sancıyla doğurtalım seni diye