Merhaba arkadaşlar 21 haftalık hamileyim bu gün renkli ultrason çektirirken doktor benim böbreklerime de baktı ve sağ böbreğimin büyüdüğünü ve sıkıntı olabileceğini söyledi böbrek kaybına kdr gidebileceğini söyledi başına böyle bir olay gelen ya da yakınında rastlayan yardımcı olabilecek biri var mk ?