Ilkbebek ya korkma korkulacak bir şey yok 🙂 ama bundan sonra kullanmayın. Ben 6 haftalık öğrendim gebe olduğumu ohooo o zamana kadar neler sürdüm. Sonra svilcem çıkardı la roche’un sivilce kremini sürerdim düşün o daha kötü sonradan doktora sordum öğrendim 🙂 kullanmamak daha iyi daha sonrasında da ne kdar az kimyasal o kadar iyi. İçeriğinde paraben içermeyen ürünleri kullanmaya çalışın. Biraz pahalıya geliyor ama yapacak bir şey yok🤷♀️